Open Dagen en Lesjesmiddag

We kunnen terugkijken op drie fantastische Open Dagen. Geweldig dat zoveel leerlingen en hun ouders de moeite hebben genomen om een kijkje te komen nemen op onze prachtige school. Veel complimenten over de organisatie en de fijne sfeer die er op het Spinoza Lyceum heerst.

Leerlingen geven aan dat je op het Spinoza Lyceum mag zijn zoals je bent. Een mooiere uitspraak kan ik me niet voorstellen.

Op dinsdag 5 maart 2024 vindt de lesjesmiddag plaats voor leerlingen in groep 8. Ik hoop dat veel leerlingen van deze gelegenheid gebruik zullen maken om er nog zekerder van te zijn dat het Spinoza Lyceum de school is waar zij heel graag naar toe gaan. Hier vind je de link om je in te schrijven voor de lesjmiddag: -INSCHRIJVEN LESJESMIDDAG –

Jan Paul Beekman
Rector Spinoza Lyceum