Je bent welkom op het Spinoza Lyceum!

Voordat je naar de middelbare school gaat, is het belangrijk om goed de tijd te nemen om uit te zoeken welke school het beste bij je past. Alleen al in Amsterdam zijn er een heleboel middelbare scholen waaruit je kunt kiezen.

Omdat je als leerling veel tijd op een school zult doorbrengen, is het belangrijk dat de keuze voor een school zorgvuldig gemaakt wordt.
Je voelt je op de ene school nu eenmaal meer thuis dan op de andere! Om je te helpen bij het maken van je keuze organiseert het Spinoza Lyceum verschillende kennismakingsmomenten voor basisschoolleerlingen. Op die manier kun je alvast ervaren hoe het is om op onze mooie school rond te lopen en er les te hebben.

Brugklas brochure
Wij hopen dat onze brugklas brochure je helpt bij het maken van je keuze, bekijk hier in nieuwe Brugklas brochure wat onze leerlingen vinden en tot nu toe hebben ervaren op het Spinoza Lyceum.