OPEN DAGEN & LESJESMIDDAG

We kunnen terugkijken op drie fantastische Open Dagen, waarop we aan leerlingen in groep 8 en hun ouders hebben laten zien wat een prachtschool we zijn. Natuurlijk zetten we net even dat extra stapje om ons van de beste kant te laten zien, immers tijdens deze dagen zijn we ook als team heel trots op onze school en beseffen we weer wat we allemaal te bieden hebben.

Maar de sfeer in school kun je niet mooier maken dan het is, of het nu wel of geen Open Dag is, de Spinozasfeer is niet te veranderen. Die is bijzonder en uniek!

De lesjesmiddag op 5 maart voor leerlingen in groep 8, die nog een een keertje het Spinoza Lyceum willen bezoeken voordat de inschrijving begint, is helaas volgeboekt. Voor de leerlingen die zich niet meer konden inschrijven hoop ik van harte dat de Open Dagen een goed en eerlijk beeld hebben gegeven van onze school.

Ik wens alle leerlingen in groep 8 veel succes toe bij het invullen van de voorkeurslijsten.

Jan Paul Beekman
Rector Spinoza Lyceum