Terugblkik op de projectweek

We kunnen terugkijken op een hele mooie projectweek, met als hoogtepunt de buitenlandse reizen naar Griekenland, Parijs, Berlijn, de Ardennen, Antwerpen en Duitsland en natuurlijk het geweldige brugklaskamp in Stadskanaal.

Ook vond er een sponserloop plaats, de leerlingen van 5 vwo liepen rondjes om de school voor het goede doel; Stichting No Guts No Glory

Heel fijn dat alles vanwege de corona-versoepelingen weer doorgang kon vinden en wat ben ik blij dat we als school de goede keuze hebben gemaakt om alles ook daadwerkelijk door te laten gaan. Dat was best spannend!
Heel veel leerlingen hebben een onvergetelijke week meegemaakt. Een week die ze hun hele leven lang bij zal blijven. En daar gaat het uiteindelijk toch om!

Binnenkort start de toetsweek voor alle leerjaren met uitzondering van de brugklas. Ik wens alle leerlingen heel veel succes toe en heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goedkomt. Spinoza-leerlingen zijn toppers en dat zullen ze ook deze keer weer laten zien!
Heel veel succes!

Jan Paul Beekman, rector en bestuurder Spinoza Lyceum