We zijn weer begonnen

Vanaf maandag 23 augustus zijn alle leerlingen weer van harte welkom op het Spinoza Lyceum. Een bijzonder welkom aan onze nieuwe brugklasleerlingen en aan de leerlingen die via de zij-instroom voor eerst het Spinoza Lyceum bezoeken. Alle docenten en andere medewerkers staan te popelen om jullie te mogen verwelkomen en om samen met jullie er een heel mooi schooljaar van te maken.

Hoewel de coronamaatregelen voor een deel nog van kracht zijn hoop ik van harte dat ook deze in de loop van schooljaar zullen vervallen en dat we er weer een normaal schooljaar van kunnen maken. Want elkaar fysiek ontmoeten en echt in de ogen aankijken is niet alleen heel fijn, maar ook essentieel om goed onderwijs te geven. Het fysieke contact tussen leraar en leerling is de basis voor het leren. Ik kijk hier enorm naar uit!
Samen gaan we er een heel mooi en inspirerend schooljaar van maken.

Jan Paul Beekman
Rector-bestuurder