Een lach en een traan

De eerste examenresultaten zijn binnen! Dit jaar is anders dan de afgelopen jaren omdat er nu niet 2 maar 3 tijdvakken zijn waarop leerlingen examen kunnen doen. Dat betekent dat pas medio juli de uitslagen definitief zijn. Maar afgaande van de eerste resultaten verwachten we ook dit jaar weer uitstekende eindexamenresultaten te behalen! Lof voor onze examenleerlingen en hun docenten die onder zeer moeilijke omstandigheden toch dit prachtige resultaat hebben neergezet. Van een heleboel leerlingen nemen we op die manier afscheid.

Op 30 juni zullen ruim 230 nieuwe brugklasleerlingen kennismaken met onze school. Een van de allermooiste momenten in het schooljaar die ik als rector mee mag maken. De spanning op de gezichtjes, maar o zo blij dat ze een volgende stap in hun jonge leven mogen maken. Die avond zullen Vincent Kramer en ik de nieuwe ouders via een webinar van harte welkom heten en ook hen alvast een eerste inkijkje geven in onze prachtige school. Ik kijk ernaar uit !

Hartelijke groet,
Jan Paul Beekman