Beste leerlingen in groep 8,

Er breekt een spannende periode aan. Jullie hebben allemaal jullie voorkeurslijstjes van scholen samengesteld. Voor sommigen was het lastig om voldoende scholen op de voorkeurslijst te plaatsen, voor anderen helemaal niet. Donderdag 8 april krijgt iedere leerling bericht op welke middelbare school hij of zij het komend schooljaar van start zal gaan. En natuurlijk hopen we allemaal dat dit de school van eerste voorkeur is. Maar ook als dat niet het geval is weet ik zeker dat je ook op die andere school een hele fijne tijd tegemoet gaat. Alle scholen in Amsterdam zijn goede scholen. Het zijn allemaal scholen die ervoor zorgen dat je een hele leuke schooltijd hebt en dat je over een aantal jaren met een mooi diploma de school zult verlaten.
Maar natuurlijk hoop ik voor je dat je naar je favoriete school mag gaan. En wie weet is dat het Spinoza Lyceum.
Heel veel succes!