Kunst en Cultuur school

Ben je geïnteresseerd in toneel, muziek, dans of kunst, dan biedt het Spinoza Lyceum jou heel veel mogelijkheden. Zo kun je meedoen aan de leerlingenmusical en aan DaltonDans, voorstellingen die elk jaar in ons eigen theater plaatsvinden en waar altijd veel leerlingen aan meedoen.

Daarnaast bieden we een excellentieprogramma aan voor leerlingen die graag met kunst bezig zijn en die naast de kunstlessen, zich verder hierin willen ontwikkelen.

Muziekplus is een vak dat je vanaf de brugklas tot en met de examenklas kunt volgen op de havo en het vwo en waar je samen met andere leerlingen leert om muziek op hoog niveau te maken. Door twee keer per jaar op te treden in het theater van de school leer je niet alleen je eigen presentatievaardigheden te verbeteren, maar geef je ook anderen de mogelijkheid om van jouw kwaliteiten te kunnen genieten.