Beste groep-8 leerling,

Wij kijken terug op drie hele mooie Open Dagen.
Voor ons was het een enorme uitdaging om dit keer alles online te doen.
Met webinars, online lesjes en filmpjes hebben we je een goed beeld proberen te geven van onze school.

Op deze website kun je die hier allemaal nog een keertje terugzien.
Maar wat we je niet hebben kunnen meegeven is de geweldige sfeer die er elke dag op school heerst. Die moet je proeven, voelen en beleven. Ik weet zeker dat je je erg thuis zou hebben gevoeld op onze school. Zodra het weer kan, nodig ik je snel uit om de sfeer persoonlijk te komen proeven!

Binnenkort zul je een keuze moeten maken voor een nieuwe school. Welke school je ook kiest, er zijn enkel goede scholen in Amsterdam, dus maak je altijd de goede keuze. Maar elke school is wel anders en daarom is het zo belangrijk dat je een school kiest die echt bij jou past. Want het allerbelangrijkste is dat jij gelukkig zal zijn op de school van jouw keuze.
Ik wens je daarbij heel veel succes!

Hartelijke groet,
Jan Paul Beekman, rector Spinoza Lyceum

Voor de virtuele rondleiding kunt je naar: deze link