Ons team

Het team op het Spinoza Lyceum bestaat uit 108 docenten, 41 onderwijsondersteuners en een schoolleiding bestaande uit 5 personen. Samen vormen we één team en zijn we van mening dat iedereen, ongeacht zijn of haar functie, belangrijk is en ertoe doet. We zijn er samen voor alle leerlingen. Elke leerling doet er toe, elke leerling wordt gezien en mag zijn zoals hij of zij is.

Het leren van de leerling staat voorop en we spannen ons gezamenlijk in om elk leerling na 4, 5 of 6 jaar aan een passend diploma te helpen. Maar bovenal vinden wij het belangrijk dat onze leerlingen, gedurende de tijd dat zij op het Spinoza Lyceum zijn, een onvergetelijke schooltijd hebben. Dat zij later kunnen terugkijken op de mooiste tijd van hun leven.

Elke medewerker op school krijgt alle mogelijkheden om zich maximaal te ontwikkelen. Professionalisering staat hoog in ons vaandel. Nieuwe collega’s willen graag bij ons komen werken en de ervaring leert dat zittende collega’s het goed naar hun zin hebben en lang aan de school verbonden blijven. We zijn trots op elkaar en op onze leerlingen !